Η MaréMotrice είναι πελάτης της TESUP τώρα!




Το έργο EcoKnut
Επί του παρόντος, ο Knut βασίζεται, όπως σχεδόν όλα τα ιστιοφόρα αποστολής, σε έναν βοηθητικό κινητήρα ντίζελ. Και όπως για όλα τα ιστιοφόρα αποστολής, συχνά τίθεται το ερώτημα αν είναι το πανί που είναι βοηθητικό και όχι ο κινητήρας.
Αντιμετώπιση θεμάτων όπως η υπερθέρμανση του πλανήτη, ενώ καίνε πάνω από έναν τόνο ντίζελ κάθε χρόνο; Αυτοί είμαστε εμείς. Τα ιστιοφόρα δεν είναι σπάνιο θέαμα στην Αρκτική, ωστόσο τα πανιά σπάνια ξεδιπλώνονται σε αυτά τα μεγάλα γεωγραφικά πλάτη.
Το Knut είναι ένα κατάλληλο ιστιοφόρο, σχεδιασμένο για αγώνες. Δεν της αρέσει πολύ ο γηρασμένος, δύσοσμος, θορυβώδης, λιπαρός κινητήρας της. Αλλά όταν το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να γυρίσουμε ένα κλειδί, είναι εύκολο να πάρουμε την τεμπέλικη επιλογή.
Ο στόχος μας στη MaréMotrice είναι να εξοπλίσουμε το Knut με ηλεκτρική μηχανή πριν από τον Ιανουάριο του 2019. Αυτό δεν είναι υβριδικό σύστημα (το οποίο απαιτεί γεννήτρια ντίζελ για φόρτιση των μπαταριών), αλλά μια ιδέα που περιλαμβάνει τόσο κινητήρα όσο και ιστιοπλοΐα - το σκάφος παράγει τη δική της ενέργεια Το
Μηδενικές εκπομπές. Αυτό το ονομάζουμε ενεργειακή μετάβαση… αλλά αυτή η μετάβαση δεν επιτυγχάνεται μόνο μέσω της τεχνολογίας. Πρόκειται πρώτα απ 'όλα για τη μείωση των αναγκών και τον τερματισμό μιας τάσης που ξεκίνησε με τη βιομηχανική επανάσταση. Θα πλεύσουμε σαν τους πλοηγούς του 1800, προσαρμόζοντας ανάλογα τα ταξιδιωτικά μας σχέδια.
Στην τρέχουσα κατάσταση, ενώ ο κινητήρας Knut μπορεί να πλεύσει πάνω από 500 μίλια πριν χρειαστεί να ξαναγεμίσει. Με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα της, η αυτονομία της θα μειωθεί στα 50 μίλια, αλλά οι μπαταρίες της θα φορτιστούν ενώ περιηγείται, χάρη στον ήλιο, τον άνεμο και κυρίως την ενέργεια που παράγει το σκάφος υπό ιστία.
Το Knut θα χρησιμεύσει ως δοκιμαστικό κρεβάτι για πολική πλοήγηση χωρίς ορυκτά καύσιμα. Μια πρώτη. Μια φιλοσοφία επίσης, και όχι νέα: οι τρεις ιδρυτές της MaréMotrice ταξίδεψαν σε πολλούς ωκεανούς και για πολλά χρόνια με ένα μικρό ιστιοφόρο, με ένα ζευγάρι κουπιά ως μοναδικό βοηθητικό κινητήρα.
Αυτό το έργο θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον Marc Wüst, κατασκευαστή σκαφών με ηλιακή ενέργεια.